Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 12:02:21 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02064 aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Aino 
(Tööstus- ja laohoone) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teavitame Teid, kui puudutatud ametkonda, et 
Saku Vallavalitsusele on esitatud projekteerimistingimuste taotlus kuni 
3-korruseline tööstus- ja laohoone ehitusprojekti koostamiseks Aino 
kinnistule (71801:001:1822) Jälgimäe külas Saku vallas. Tegemist on 
tiheasustusega ehk detailplaneeringu koostamise kohustusega alal asuva 
kinnistuga, kuhu vastavalt planeerimisseaduse § 125 lõike 5 alusel võib 
kohalik omavalitsus lubada detailplaneeringut koostamata püstitada 
projekteerimistingimuste alusel olemasoleva hoonestuse vahele jäävale 
kinnisasjale ühe hoone, ja seda teenindavad rajatised. Ehitusseadustiku § 31 
lõikest 1 tulenevalt korraldame projekteerimistingimuste andmise avatud 
menetlusena. Saku Vallavalitsus on koostanud projekteerimistingimuste 
eelnõu, millele alates 01.04.2025 kuni 14.04.2025 korraldame avaliku 
väljapaneku. Saadame projekteerimistingimuste eelnõu teile, eelnevalt 
avamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27304392>  (menetlus nr: 
477487), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 31.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister